آلوس: من یک انسان خوب دیوانه هستم

 

دنی آلوس، مدافع بارسلونا در وصف شخصیت خود گفت که یک انسان خوب دیوانه است.


 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع برزیلی به همراه بارسا به ژاپن سفر کرده تا در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند. آلوز 32 ساله در مصاحبه با O''Globo عنوان کرد که سعی می‌کند از زندگی لذت ببرد و از حواشی فوتبال و دروغ‌هایش متنفر است.
او گفت:" از چیزهایی که فوتبال را احاطه کرده متنفرم. من در این دنیا زندگی می‌کنم ولی به آن تعلقی ندارم. دروغ‌های زیادی شنیده می‌شود ولی من انسان صادقی هستم. گاهی فکر می‌کنم مردم آماده نیستند که درباره حقیقت با آنها بحث کرد."
آلوز درباره زندگی اش پس از فوتبال گفت:" من یک انسان خوب دیوانه هستم که از زندگی لذت می‌برم. خیلی کم تلویزیون نگاه می‌کنم زیرا پر از اخبار بد است. به دنبال زندگی هستم. دوست دارم شخصیت داشته باشم و یک سبک به خصوصی از لباس پوشیدن را دارم. فکر می‌کنم عادی بودن خسته کننده است. باشگاه همیشه به ما خودرو می‌دهد و خودروی من همیشه پر از رنگ است. اینجور چیزها را دوست دارم. زندگی من آزاد است. برای فوتبال قوانین خاص خودم را دارم ولی در زندگی ام آزادم و در دیوانگی زندگی می‌کنم. وقتی فوتبالم تمام شود، کوله ام را بر می‌دارم و دنیا را می‌گردم. تماشای فوتبال فوق‌العاده است ولی اسیر آن نخواهم شد."ش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394 | 1:23 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.